söndag 28 september 2014

En smakebit på bokmässan!

http://gronneskoger.blogspot.se/2014/09/en-smakebit-pa-sndag-nattmannens-datter.html
Det här är veckans bidrag till Flukten fra virkelighetens smakebitsutmaning. Klicka på bilden ovanför för att läsa andras smakbitar från vad de läser den här söndagen, och information om hur du kan delta själv.

Den här helgen blir det en annorlunda smakbit. Jag var/är på bokmässan i Göteborg både lördag och söndag. Här kommer lite bilder från lördagens besök.

Hilda-Maria Sandgren och Joanna Hellgren intervjuas.

Anneli Jordahl, Ninni Holmqvist och Kristina Sandberg pratar om sina nya romaner.

30 kommentarer:

  1. Takk for titten Marika! Alltid kjekt med bokmesse :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      Radera
  2. Jag var på bokmässan igår, det räcker för mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina fötter och mitt bankkonto tycker säkert att en dag hade räckt. Men det tycker inte jag. ;-)

      Radera
  3. Det var bokmesse i Oslo for noen uker siden men jeg hadde ikke anledning til å dra dit, du må kose deg videre på messe og takk for titten. Ha en fin søndag:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det den där bokfestivalen eller vad den kallas? Jag tror jag var i Oslo en gång när det var, och det var tält med böcker på gatorna. Tänker vi på samma mässa?

      Radera
  4. Kul med en bokmässesmakbit :)

    SvaraRadera
  5. Så fint å få med seg bokmesse! Skulle gjerne vært der. Men takk for smakebiten fra messen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får åka till en bokmässa en annan gång. :)

      Radera
  6. Kom tyvärr inte i väg på bokmässan i år! Hoppas du hade det trevligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bättre lycka nästa år! Jag hade det fint. :)

      Radera
  7. Nån gång ska väl jag också lyckas ta mig dit! Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  8. En haug fine bilder! Jeg var på bokfestival i Oslo for ett par uker siden, men jeg skulle gjerne kommet til Gøteborg også :-) Ønsker deg en fin søndag!

    SvaraRadera
  9. Å slike bokmesser er gøy. Var nettopp i Oslo på bokfestival selv.:)

    SvaraRadera
  10. Roligt att få en smakbit från mässan. :)

    SvaraRadera
  11. Tack för smakbitarna :-) Kristina Sandberg lyssnade jag på för några veckor sedan, hon var intressant!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ninni Holmqvist och Anneli Jordahl var också intressanta. Och jag blev mer peppad på att fortsätta med serien om Maj. Jag har bara läst första boken hittills. :)

      Radera
  12. De röda och gröna ryggarna - nostalgi :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Hela den montern var nostalgisk (second hand). Jag köpte tre röda ryggar och en snygg Christie. :)

      Radera
  13. Det är ju trevligt med en smakbit från bokmässan för mig som inte varit där. Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  14. Det så veldig fint ut. Vi har planer om å dra neste år om mulig, og disse bildene virker absolutt lokkende i så måte :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Massor av intressanta saker att se på för oss boktokar. :)

      Radera
  15. "Död på Bokmässan" är ju inte så bra reklam precis... ha ha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Som tur var inte på den här bokmässan, utan i Porto Alegre (Brasilianska montern).

      Radera