torsdag 5 mars 2015

Hör bara hur ditt hjärta bultar i mig


Hör bara hur ditt hjärta bultar i mig
av Bodil Malmsten

Jag är lite dålig på att följa bloggar så jag läste aldrig särskilt mycket i Bodil Malmstens blogg, bara emellanåt. Så här i bokform så tycker jag att det är härligt att läsa och det hade jag säkert tyckt om bloggen också om jag hade kommit ihåg att läsa den. Det är tankar, betraktelser, åsikter och bestyr, böcker och filmer och vad som händer. Jag tänker ganska ofta "var det här tio år sedan?", för den här första loggboken täcker ju juni 2005-februari 2006.

Jag gillar förresten att den känns så lyxig att ta i, med speciellt papper och små (ganska stora) fickor på pärmarna och sånt där mappresår.

Fint att det finns fyra loggböcker till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar