torsdag 26 maj 2016

Bokbingo: Andra året

Jag blev just klar med förra årets sommarbokbingo från BOTNS. Nu har de släppt årets brickor, med en del nya kategorier och en del gamla. Same procedure as last year. Utmaningen varar egentligen från Memorial Day till Labor Day. I år är detta 30 maj-31 augusti.
 Man kan redigera brickorna som slumpas fram (också bygga en egen) så jag bytte ut två kategorier som jag hade förra året och som jag inte kände för att upprepa – An academic/campus novel och A banned or challenged book (förra året A banned book). Det blev i stället Mentioned on the Gilmore Girls (ny kategori och den vill man ju ha!) samt Published in 1916 – exactly 100 years ago. Den senare hade jag förra året också, men då var det ju 1915 så den känns ändå ny och fräsch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar