söndag 7 oktober 2007

Bilder från bokmässan

Vi som var där i år var jag, Malin (lillasyster) och Kristin (kompis). Det blev två dagar i år. Lördag och söndag.

Utanför mässan.

Inne på mässan.

Min syster är ett Carolina Gynning-fan, så vi var och såg på när Adam Alsing intervjuade henne och Alex Schulman om deras mailkorrespondens som blivit bok. Ganska roligt. Inte helt omöjligt att jag någon gång läser boken.

Dålig bild, men jag satt så skönt (på golvet) så jag orkade inte gå runt och fota ur en annan vinkel. Hon som vi ser från sidan är Anne B. Ragde. ("Eremittkrepsene" kom nyligen ut i Sverige.) Hon pratade väääldigt svenskinfluerad norska, men det var nog bara i det här sammanhanget. Kul att höra henne berätta om böckerna. Jag måste ta och läsa tvåan snart.


Ballonger! Det står "Library Lovers" på dem, men det syns inte här. På kvällen började de förresten komma allt närmare golvet. Vi tänkte ta fler på söndagen, men då delade de inte ut dem längre. Misstänker att heliumet var slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar