måndag 27 juni 2011

Sätt att se


Sätt att se
av Niklas Asker

"Ny"-etiketten från biblioteket pryder ju inte direkt sin plats, speciellt inte på ett så i övrigt snyggt seriealbum som detta, men jag tycker ju att det är en kul grej att alltid ha en bild just det exemplar av boken som jag läste. Och nu var det en nyhet från biblioteket i Västra Frölunda ... Titta t.ex. här för en finare version.

Två personer växlar som hastigast några ord på en flygplats, men båda kommer att minnas mötet. Det kommer att påverka dem och deras liv kommer att vävas in i varandra. Eller hur är det egentligen?

Jag tror att det är ett seriealbum som jag kommer bli tvungen att köpa. Jag kommer säkert att vilja läsa om det. Så fint och så smart.

Och man ska inte kika in på förlagshemsidor egentligen. Man vill köpa så mycket då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar