måndag 30 juli 2012

Mitt liv i litteratur

En kul lista som jag hittade hos Beathesbokhylle, och även hos Mari (på norska).


Man ska svara på frågorna med titlar på böcker man har läst i år.

Describe Yourself: Avig Maria

How Do You Feel: The Somnambulist

Describe Where You Currently Live: Trygg havn

If You Could Go Anywhere, Where Would You Go: Öar

Your Favourite Form of Transportation: Garagedrömmar

Your Best Friend is: The Time-Traveling Fashionista On Board the Titanic

You and Your Friends are: Glimtar

What's the Weather Like: Fifty Shades of Grey

Your Fear: När jag vaknar finns du inte

What's the Best Advice You Have to Give:
Ja till Liv!

Thought for the Day:
Det ordnar sig, Lotta

How I Would Like to Die: Nekyia

My Soul's Present Condition: Be för mig i tusen år

6 kommentarer:

  1. Det var morsomt dette her:-) Mange flotte svar her:-) Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  2. Kul utmaning! Jag undrar just vad mina svar skulle bli :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får pyssla ihop dina egna svar. Det var roligt. :)

      Radera
  3. Ha ha :) Fifty Shades of Grey var jo som skapt for det fråga ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fnissade lite själv åt det faktiskt. och det regnade verkligen den dagen jag sammanställde det här. ;)

      Radera