tisdag 1 augusti 2017

SUB-repris

Bloggen lever igen! Jag har varit både i Helsingfors och Oslo(-området) under semestern, men däremellan har jag hunnit blogga en del. Och jag har fortfarande nästan två semesterveckor kvar. En och en halv åtminstone. Utan några inplanerade resor, så jag hoppas jag får både läst och bloggat mycket.

Jag har räknat min SUB idag. Lustigt nog är den exakt lika stor som förra månaden, nämligen 1883 böcker.

Och så lottade jag fram en bok som ska läsas under månaden. Alltså, det kommer ju inte att hända, jag kommer läsa helt andra böcker, men ändå. Det blev "Synnöve Solbakken" av Bjørnstjerne Bjørnson. Egentligen innehåller boken två romaner – förutom "Synnöve Solbakken" även en som heter "Arne". Jag får se om jag läser båda i ett svep eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar